štvrtok 20. júla 2017

Druhá futbalová liga začala remízou Ústí s Táborský

"Pred zápasom by som bod bral, beriem ho aj po ňom, aj keď Táborsku v závere dochádzali sily a my ešte mohli rozhodnúť," zhrnul po premiére domáci tréner Petr Němec remízu, ktorú zachránil osem minút pred koncom bet 365 stredopoliar Eliáš.

bet365 mobil "Celú prípravu sa mi nedarilo skórovať, mal som veľa šancí. Tréner ma upokojoval, že nie je potrebné sa stále chytať za hlavu, "líčil hrdina Josef Eliáš, nová akvizícia z Mladej Boleslavi. "Veril som, že to pretrhne.


Na zadnej tyči som zužitkoval center Lei bla, spadlo to pekne pod veko, "kochal sa svojím kúskom.

A tiež si dosť oddýchol. Vedúci trefu Táborska, ktorú zariadil už v 19.minúte Albánec Ciku, si totiž vyčítal. "Nezachytil som centrujícího hráča," priznal sa. "Odčinil to," nepeskoval ho Nemec. bet365 bonus

Ústecký výkon gradoval, to je dobré znamenie. "Len škoda, že sme na začiatku až moc zaliezli, asi sme sa z nich Pobabrali," vycítil Eliáš. Táborsko má silný a zohraný tím, ktorý bude ašpirovať na popredné priečky. "V 1. polovici sme sa súpera zľakli, po prestávke sme si už dovolili viac," páčilo sa koučovi Némcovi.

Do útoku nasadil Hoška, ​​posilu zo Slavie a brata teplického stopéra, do 2. časti ho nahradil hromotĺkom smola. Vydarený ťah! "Hošek to mal obeh a trošku rozbiť obranu, potom sme chceli nasadiť smolou, aby sme sa dostali do hry. A ono to vyšlo , "pochvaľoval si tréner.Smola po zápase ponáhľal na röntgen boľavého prstu na ruke, pre zranenie odstúpil kapitán Martykán.

Útočník Miroslav Slepička, najväčšia hviezda Táborska, bol naštvaný. "Ústí po prestávke podalo dobrý výkon, prehrávalo nás. Ale z veľkej časti je bet365 stavky to naša chyba, mali sme jasne vyhrať. Ani ja nepremenil šancu, ide to na môj vrub, "klopil zrak majster s Libercom a bývalý hráč Sparty. "Vedenie nás uspokojilo a prestali sme hrať našu hru. Teda po zemi, do útočníka, prečíslovať, plno centrov. Atraktívny futbal ako Plzeň. "

Remíza je pre Ústí vzpruha. Veď kvôli skromnému rozpočtu neposilnilo, ako si prialo. "Káder je ovplyvnený aj finančnými ťažkosťami, hoci nie sú úplne tragické.Ale museli sme na to brať ohľad, "priznal športový manažér Stanislav Pelc. "Nechceme opakovať minuloročný jeseň, radi by sme boli bez zostupových starostí." Padá len jeden, je totiž len 15 účastníkov. Prvý ústecký strelec sezóny Eliáš verí, že bude dobre: ​​"Riešilo sa, že sa náš káder nepodarilo doplniť, ale 2. liga nie je okrem štyroch hore nič extra. Môžeme hrať stred tabuľky. "

Ústí nad Labem - Táborsko 1: 1 ( 0: 1)

bet365

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára